We zijn in Zhengzhou - Reisverslag uit Zhengzhou, China van Dick, Hinke, Senna & Stijn Schilstra - WaarBenJij.nu We zijn in Zhengzhou - Reisverslag uit Zhengzhou, China van Dick, Hinke, Senna & Stijn Schilstra - WaarBenJij.nu

We zijn in Zhengzhou

Door: Familie Schilstra

Blijf op de hoogte en volg Dick, Hinke, Senna & Stijn

06 November 2011 | China, Zhengzhou

Vanmorgen om 8.45 uur gingen we weer op pad. Ieder stel dat met ons meereist gaat naar een ander deel van China.
We hebben dus vanmorgen na de douane ook afscheid genomen van elkaar. Aangezien de familie Klaver ook vlak bij onze gate moest zijn hebben we samen nog even wat gedronken.
Stijn kon zich ook hier weer wat uitleven in een speeltuintje en heeft dat dus ook gedaan.
Alhoewel hij het beste van ons allemaal heeft geslapen is hij er duidelijk nog niet.
We merken aan alles dat Stijn veel indrukken opdoet en nog niet zijn beste humeur heeft. Waarschijnlijk spelen ook de spanningen die hij ook heeft met deze reis een belangrijke rol hierin.

De vlucht naar Zhengzhou is voorspoedig verlopen. Stijn heeft hier eigenlijk niks van meegekregen want hij viel al in slaap voor vertrek en werd pas wakker na de landing.....ideaal

Eenmaal aangekomen bleek bij de bagageclaim dat 1 van de buggies niet was meegekomen. Onze lokale gids Vivian kon dus meteen aan de slag. Met resultaat want de buggie is vanavond al in onze kamer bezorgd. We zijn dus weer helemaal compleet ;)

We dachten in het Holiday Inn Hotel te zitten maar we verblijven in het Crowne Plaza Hotel wat hier tegenaan ligt. We hebben een mooie ruime kamer (kamer 420) en de bedden liggen erg comfortabel :)
Na de boel te hebben ingeruimd zijn we wat gaan eten in een nabij gelegen restaurant, het westlake Spring. We waren even vergeten dat je voor de communicatie hier echt je handen en voeten nodig hebt dus de lachspieren zijn inmiddels getraind.
Enfin,....we hebben heerlijk gegeten voor weinig.

Morgen is dan DE DAG!!!
We gaan om 9.45 uur op pad om de papieren op te maken en Ruben voor het eerst te ontmoeten. We zullen Ruben waarschijnlijk pas rond 11.30-12.00 uur ontmoeten aangezien hij van ver moet komen.
De spanning loopt op.....

Liefs en tot morgen.

• 06 November 2011 - 13:27

Miranda:

dag dick en hinke,

zo de vluchten zijn achter de rug.................. hopelijk een goede nachtrust en dan morgen.............. jullie knul.

weltrusten en voor morgen heel veel succes.

Miranda, Marcel, Laura en Jim
    vanuit een grijs bemmel.

• 06 November 2011 - 13:53

Nicht Lieke:

Spannende dag voor de boeg... Heel bijzonder dat jullie Ruben morgen in jullie armen en verder in jullie hart sluiten! Veel plezier en leuk op de hoogte te worden gehouden.

Groetjes van Lieke

• 06 November 2011 - 14:48

Irene, Onne, Julia En Fei Fei Zijlstra:

Dag Dick, Hinke en Stijn,

Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Wij zijn vanmiddag ook goed geland in Guangzhou. Gelijk alle winterkleding uit, het is hier 31 graden. De kinderen hebben al buiten op het dak van het hotel gezwommen! Morgen voor jullie en ons de grote dag. We werken ons weblog nu pas bij, hopelijk staat straks alles bij ons er ook op.

Groetjes en geniet van de overdracht morgen. Familie Zijlstra

• 06 November 2011 - 15:19

Ligang En Ouders:

Ook hier loopt de spanning op.... voor jullie dan. Ook wij zijn erg benieuwd. Geniet ervan en hopen op snel een nieuwe foto van jullie nieuwe bandiet. Haha, Ligang zit naast mij, en herkent Stijn direct. Van hem ook veel plezier op jullie "vakantie" in China..... Gr Hansjürgen, Sonja en Ligang

• 06 November 2011 - 16:02

Michiel & Sylvia:

Goed verhaal, even een beetje uitrusten en morgen de grote dag. Have fun!
    PS Leuk die foto's er gelijk bij

• 06 November 2011 - 16:09

Amber:

Wat is Stijn schattig als hij slaapt Oeeee! spannend RUBEN!

• 06 November 2011 - 17:45

Gonnie:

Lieve Schatten,
    Zo mooi jullie van zo ver weg toch van zo dichtbij te kunnen volgen.
    Het is zondagavond en ohhhhhh wat kijk ook ik uit naar morgen!
    Een bijzondere ontmoeting toegewenst!
    Veel liefs, pap en mam

• 06 November 2011 - 18:32

De Cupidootjes:

Jullie liggen nu vast heerlijk te slapen. Of liggen jullie misschien nog wakker vanwege de spanning????? Morgen De Dag! Ik wens jullie een bijzondere mooie ontmoeting met jullie Ruben!
    Groet, Colette Cupido (mama van Zhi en Kai, sn lijst)

• 06 November 2011 - 18:50

Harco*Rosali*Claudia:

Hallo lieve familie,

Jullie zijn er. Heel dichtbij jullie Ruben. Tja, de spanning loopt inderdaad nu op. We leven met jullie mee en denken aan jullie. Heel voorstelbaar dat het voor Stijn ook superspannend allemaal is. Gelukkig heeft hij jullie als papa en mama ;-)

Heel veel succes morgen met het wachten en het slapen natuurlijk vanavond. We hopen dat de overdracht voorspoedig zal verlopen en dat jullie snel jullie zoon Ruben in jullie armen zullen mogen sluiten.

Lieve groetjes,
    Harco * Rosali * Claudia

• 06 November 2011 - 18:54

Jaap En Eelje:

Heel bijzonder dat we kunnen meegenieten van jullie reis tot nu toe. Maar.... morgen, daar gaat het om, jullie Ruben in je armen sluiten!! Geniet van deze bijzondere dag.
    Liefs van ons

• 06 November 2011 - 19:23

Pauline:

Hey Dick en Hinke,

Ik was vandaag al aan het uitkijken naar jullie mailtje!! Spannend hoor, leuk dat ik jullie nu kan volgen.
    Ik wens jullie heel veel succes morgen als jullie Ruben in jullie armen sluiten. Ik hoop dat jullie net zo'n fantastische gids hebben als wij in Jiangsu hadden.
    En Stein, jij ook succes morgen jongen, met je nieuwe broertje :-)

Heel veel liefs en Gods zegen en wijsheid toegewenst.
    David, Pauline en Zhuang