Een maand verder... - Reisverslag uit Elst, Nederland van Dick, Hinke, Senna & Stijn Schilstra - WaarBenJij.nu Een maand verder... - Reisverslag uit Elst, Nederland van Dick, Hinke, Senna & Stijn Schilstra - WaarBenJij.nu

Een maand verder...

Door: Dick Schilstra

Blijf op de hoogte en volg Dick, Hinke, Senna & Stijn

03 April 2011 | Nederland, Elst

We zijn alweer in april en een maand verder van onze laatste update.
Onze documenten zijn ingeleverd, verstuurd en ingelogd. Dat laatste trouwens op 15 maart.
We kunnen niks anders doen dan afwachten op het telefoontje dat we op ieder moment dit jaar kunnen verwachten.

Deze maand is trouwens wel lekker snel voorbij gegaan. We zijn namelijk een weekje op vakantie geweest naar Gran Canaria. Dat was een bijzondere belevenis aangezien we al geruime tijd geen strandvakantie hadden gehad. Nu Senna deels in de opvang zit konden we voor het eerst in 3 jaar eens een zonvakantie boeken.
We hebben genoten van elkaar en de ontspanning. Het was heerlijk.
Ook Stijn heeft lekker kunnen spelen in het zwembad en op het strand.
Erg leuk was dat we zowel op de heen- als terugweg leuk contact hadden met een adoptiestel. De kinderen hebben gedurende de vlucht leuk met elkaar gespeeld en er zijn vriendschappen gesloten.

Ook onze grote kleine meid is een jaartje ouder geworden. Ze is al weer 7 jaartjes jong. Wat gaat het toch snel. Ze is lekker verwend met kadootjes en taart. 's Avonds natuurlijk pannenkoeken eten, wat een genot.

We houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

• 04 April 2011 - 07:26

Marian:

Wat een leuke vakantie hebben jullie gehad zo te zien aan de foto's.
    Over 2 weken gaan wij die kant op en hebben er erg veel zinin. Onze laatste vakantie samen??
    Wij duimen met jullie mee op een spoedig voorstel.
    Nog van harte met de verjaardag van jullie Senna.
    Groetjes Marian
    (wachtend op ons Chineesje)