De dag en avond voor vertrek - Reisverslag uit Elst, Nederland van Dick, Hinke, Senna & Stijn Schilstra - WaarBenJij.nu De dag en avond voor vertrek - Reisverslag uit Elst, Nederland van Dick, Hinke, Senna & Stijn Schilstra - WaarBenJij.nu

De dag en avond voor vertrek

Door: Dick Schilstra

Blijf op de hoogte en volg Dick, Hinke, Senna & Stijn

03 November 2011 | Nederland, Elst

Het is een beetje onwezelijk allemaal maar we zijn nu nog maar 1 dag voor vertrek naar China en Ruben. We hadden dit 1.5 week geleden niet kunnen indenken.

En wat een dag....we zijn ontzettend druk geweest om alles in de koffers te krijgen, de handbagage te vullen, de laatste was te doen etc. etc.
Morgen nog echt de laatste dingetjes doen en dan is het ook echt klaar.

Vanmiddag hebben we voorlopig afscheid genomen van Senna, die de komende tijd fulltime op Villa Kakelbont in Elst zal verblijven.
Senna is de laatste tijd best wel wat gegroeid op het punt van begrip en dit afscheid viel dan ook best zwaar voor haar en zeker ook voor ons.
Wat hadden we het haar gegund om mee te gaan en wat hadden we deze bijzondere reis graag als compleet gezin gemaakt, maar dat kan helaas niet.
Gelukkig bestaat er Skype en kunnen we haar toch zo nu en dan even zien en horen als ze bij opa en oma gaat spelen.

Een kleine zorg hebben we inmiddels wel want sinds een paar dagen heeft Stijn koorts en is verkouden. Wat een timing he?.....
Hopelijk gaat dit snel weer voorbij maar voor de zekerheid hebben we wel even met de huisarts gesproken en wat medicijnen meegekregen.

Morgen worden we opgehaald door een taxi en gaan dan samen met de ouders op weg naar Schiphol.
We vertrekken mooi op tijd zodat Stijn ook nog even naar de vliegtuigen kan kijken.

Het volgende berichtje komt vanuit China!!!

Groetjes van ons.

• 03 November 2011 - 20:39

Wim En Marjan:

Een hele goede reis gewenst en een mooie ontmoeting met Ruben. Groeten uit Katwijk

• 03 November 2011 - 20:41

Els Van Der Meer:

Namens ons allen: een heel goede vlucht gewenst, veel beterschap voor Stijn en een prachtige en bijzondere tijd in China toegewenst!
    Hartelijke groet,
    Henno Els Sanne Ilsa Timme

• 03 November 2011 - 20:52

Harco*Rosali*Claudia:

Hallo lieve familie,

Wat hebben jullie al een gekke tijd achter de rug en jullie zijn nog niet eens in China!
    We kunnen ons voorstellen dat de spanningen en zenuwen langzaamaan flink naar boven gaan komen.

Morgen is het dan zover. Wij wensen jullie een geweldige reis naar Ruben en hopen dat alles goed zal verlopen en dat jullie erg mogen genieten van jullie twee jongens daar en jullie meisje in jullie hart.

Een hele goede reis en we zijn nu al benieuwd naar de eerste foto's!

Lieve groetjes,
    Harco * Rosali * Claudia

• 03 November 2011 - 21:52

Patty:

Goede reis!
    We gaan jullie zeker volgen!

• 03 November 2011 - 21:56

Hoexum:

Een goede nachtrust gewenst en voor morgen een goede reis! Veel plezier met het vliegtuigen kijken Stijn, en met het vliegen zelf.
    We volgen graag via de blog jullie belevenissen in China. We hopen voor jullie dat alles voorspoedig verloopt.
    Groeten, Eric, Annet, Lian & Robin.

• 03 November 2011 - 22:34

Miranda:

Dag Dick en Hinke,

een hele goede reis.

We houden jullie site in de gaten hoor.

groetjes vanuit Bemmel.

Marcel, Miranda, Laura en Jim

• 04 November 2011 - 09:21

Janneke En Jurjen:

Een hele goede reis gewenst en een goede ontmoeting met Ruben ( wat een schatje).
    We gaan jullie volgen en zijn benieuwd naar de verhalen.

groetjes Jurjen, Janneke Diego en Lijing

• 04 November 2011 - 10:32

Agnes:

Een hele goede reis naar jullie zoon Ruben!
    Hopelijk knapt Stijn snel weer op . We houden de site in de gaten hoor! Leuk weer eens meelezen.

Groetjes uit Ede, Agnes