Vakantie mogelijkheid voor Senna - Reisverslag uit Elst, Nederland van Dick, Hinke, Senna & Stijn Schilstra - WaarBenJij.nu Vakantie mogelijkheid voor Senna - Reisverslag uit Elst, Nederland van Dick, Hinke, Senna & Stijn Schilstra - WaarBenJij.nu

Vakantie mogelijkheid voor Senna

Door: Dick Schilstra

Blijf op de hoogte en volg Dick, Hinke, Senna & Stijn

14 April 2011 | Nederland, Elst

Wat zijn we blij.
Hinke heeft erg veel gezocht naar een huisje waar we met Senna naar toe zouden kunnen gaan: met een afgesloten hek om het huisje heen, een afgesloten keuken e.d.
Nou hebben we via de website Lotje&Co een stichting gevonden die twee aangepaste chalets voor gezinnen met kinderen met handicap in bezit hebben en verhuren (voor een prima prijs). Zelfs met het zelfde bed als Senna nu heeft en dezelfde wandelwagen en een aangepaste fiets.We konden het niet geloven, na zoveel zoeken en bellen. Natuurlijk is de vraag hiernaar groot, we hebben wel nog een mogelijk voor een midweek in mei.
Dus dan gaan we het maar eens uitproberen. Als het bevalt echt een lokatie waar we dan ieder jaar misschien wel naar toe gaan,Het is ligt op een camping met kampeerplaatsen, bungalows en chalets. Best gezellig dus!

• 14 April 2011 - 17:42

Fam Kroon:

Dat is super zeg.
    Lekker met het hele gezin, veilig op vakantie. Alvast veel plezier.....
    Voor je het weet is het alweer mei.

Lekker genieten !!!!!

Groetjes Ligang
    Hansjürgen en Sonja

• 16 April 2011 - 09:12

Pauline:

Wow wat heerlijk zeg!!
    Eigenlijk precies goed!
    We wensen jullie een hele fijne vakantie week, strakjes
    Ook wensen we jullie een fijne paas viering en Gods zegen in jullie leven.

Groetjes David & Pauline