We zijn weer thuis ! - Reisverslag uit Elst, Nederland van Dick, Hinke, Senna & Stijn Schilstra - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis ! - Reisverslag uit Elst, Nederland van Dick, Hinke, Senna & Stijn Schilstra - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis !

Door: Dick Schilstra

Blijf op de hoogte en volg Dick, Hinke, Senna & Stijn

14 Augustus 2009 | Nederland, Elst

Afgelopen woensdagavond zijn we weer thuisgekomen. Na een vermoeiende vlucht van ruim 10 uur zijn we weer veilig op Nederlandse bodem geland. Stijn heeft zich heel goed gehouden tijdens de vlucht en heeft ook een paar uurtjes kunnen slapen.

De aankomst op Schiphol was overweldigend. Senna stond ons al op te wachten met een mooie spandoek die ze samen met de opa's en oma's had gemaakt.
Ook stonden familie en vrienden ons op te wachten om ons te feliciteren en er was ook hier een prachtig spandoek gemaakt. In 1 woord geweldig!!
We zijn met z'n allen nog even wat gaan drinken en Stijn heeft daar z'n eerste kadootjes gekregen en er was ook aan Senna gedacht.

Na een zeer vervelend conflict met het taxibedrijf dat we hadden geboekt voor de thuisreis kwamen we om 21.30 uur eindelijk thuis aan.
We hebben de kinderen in bed gelegd en wij zijn niet lang daarna ook het bed ingedoken. Maar ja,...jetleg en we waren dan ook midden in de nacht weer klaarwakker. De kinderen hebben wonderwel de hele nacht doorgeslapen.

We zijn nu 2 dagen thuis en het gaat eigenlijk heel goed.'s Avonds heeft Stijn nog wel wat moeite om in slaap te komen. Hij durft nog niet in z'n bedje te liggen als hij wakker is en moet, net als Senna, in slaap gewiegd worden om daarna in z'n bedje te kunnen leggen. Dit is niet altijd succesvol maar onze vent houdt zich kranig.

Senna en Stijn reageren tot nu toe heel leuk op elkaar. Beiden tasten nog wat af en komen heerlijk voor hun eigen op :) maar Senna heeft haar eerste kusje van Stijn al gekregen. Heel aandoenlijk allemaal.

• 14 Augustus 2009 - 09:22

Fam Wiersum:

Fijn om te horen dat alles goed gaat.

groetjes en tot horens,
    Luit, Bridget, Jian en Yuan

• 14 Augustus 2009 - 09:22

Mirjam & Co:

Heerlijk he...om onze oudsten weer te zien en lekker thuis te zijn! Wij zijn nog wel erg moe, maar ook hier gaat het goed.

Veel liefs, Remy, Mirjam, Liv & Yuan

• 14 Augustus 2009 - 10:45

Janneke:

Hallo Dick en Hinke,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon, ik heb met veel plezier elke dag jullie reisverslag gevolgd.We wensen jullie alle goeds voor de toekomst met z'n vieren.
    De hartelijke groetjes uit Woudsend van de familie Bouma-Huberts

• 14 Augustus 2009 - 11:02

Angelique:

Het was weer een feest op Schiphol. Heerlijk om jullie mannetje in levende lijve te zien. Het is een schatje. Fijn om te horen dat het allemaal goed gaat thuis.

Groetjes, Angelique & co

• 14 Augustus 2009 - 11:19

Familie Arts:

Welkom thuis en heel veel geluk samen.
    26 augustus is het onze beurt om eindelijk af te reizen:-).

groetjes Erik, Monique en Jade

• 14 Augustus 2009 - 11:38

Ferry, Aun-Yu, Gyan:

Hoi buurtjes,
    Goed om te horen dat jullie veilig en wel zijn aangekomen. De vlaggen en versielsels zien er leuk uit!

Leuk om te horen dat de kinderen het goed met elkaar kunnen vinden!

Groetjes!

• 14 Augustus 2009 - 14:27

Frank En Jacqueline:

Ha Hinke en Dick,

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon. Het was erg leuk om jullie verhaal te lezen. Mooi om te vernemen dat jullie een voorspoedige reis hebben gehad. Veel geluk met jullie mooie gezin,

Groeten van Frank, Jacqueline, Chiel, Marijn Shen en Rong Fu van der Neut

• 14 Augustus 2009 - 19:08

Paula:

Hooooi
    Eindelijk is het broertje van Senna er...wat een leuk mannetje..
    Super dat Senna zo goed erop reageerd.
    Groetjes
    Paula