Vakantie op Texel - Reisverslag uit Elst, Nederland van Dick, Hinke, Senna & Stijn Schilstra - WaarBenJij.nu Vakantie op Texel - Reisverslag uit Elst, Nederland van Dick, Hinke, Senna & Stijn Schilstra - WaarBenJij.nu

Vakantie op Texel

Door: Dick Schilstra

Blijf op de hoogte en volg Dick, Hinke, Senna & Stijn

05 Juni 2010 | Nederland, Elst

Afgelopen week hebben we de vakantie doorgebracht op Texel.Alhoewel het weer niet altijd meezat hebben we toch wel genoten.
Senna en Stijn hebben alle aandacht van papa en mama gekregen en ook van opa en oma Schilstra die samen met ons op Texel waren. Daarnaast kregen we ook weekendbezoek van oma Bakker,dus het was erg gezellig allemaal.
De kinderen hebben zich lekker kunnen uitleven in het zwembad en het klim- en klauterparadijs.
Doordat het huisje niet helemaal Senna-proof was (je begrijpt vast wel wat we bedoelen) hebben papa en mama niet echt heel veel rust gekregen....dus nu we weer thuis zijn en de kinderen weer in hun oude vertrouwde ritme zitten begint de vakantie min of meer een beetje voor ons. Zeker met het mooie weer dat we nu hebben.

Met de foto's krijgen jullie een beetje een indruk van onze periode op Texel.

• 04 Juni 2010 - 20:01

Harco*Rosali*Claudia:

Hallo familie,

Wat een ontzettend gezellige foto's en wat heerlijk om te lezen dat jullie een hele gezellige vakantie hebben gehad. We kunnen ons voorstellen dat het niet echt uitrusten was, dus dat het ook weer heerlijk is om thuis te zijn. Zo lijkt het ook een beetje vakantie hier.

Lieve groetjes,
    Harco * Rosali * Claudia