Hoera, Senna 6 jaar - Reisverslag uit Elst, Nederland van Dick, Hinke, Senna & Stijn Schilstra - WaarBenJij.nu Hoera, Senna 6 jaar - Reisverslag uit Elst, Nederland van Dick, Hinke, Senna & Stijn Schilstra - WaarBenJij.nu

Hoera, Senna 6 jaar

Door: Dick Schilstra

Blijf op de hoogte en volg Dick, Hinke, Senna & Stijn

21 Maart 2010 | Nederland, Elst

Gisteren, 20 maart was een grote dag voor onze grote meid. Senna is 6 jaar geworden!!
afgelopen vrijdag mocht Senna al getrakteren op het kindercentrum en is ze helemaal in de watten gelegd.
Gisteren is ze door ons en de grootouders ook verwend.
Ze heeft heerlijk genoten van de aandacht en uiteraard hebben we met pannekoeken afgesloten.
Vandaag zouden we met z'n allen gaan zwemmen maar aangezien Stijn vannacht ziek is geworden gaan we maar even een ander keertje.

• 21 Maart 2010 - 12:54

Fam Kroon:

Hallo Senna en familie.
    Gefeliciteerd.
    We hopen dat jullie een leuke dag hebben gehad. En dat Stijn weer snel opknapt.

Groetjes Ligang, Hansjürgen en Sonja Kroon
    Doesburg

• 21 Maart 2010 - 18:14

Angelique & Co:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Senna! Wat een mooie taart had je! We hopen dat je heerlijk gesmuld hebt.

Groetjes,
    Angélique, Yinte en Liam

• 21 Maart 2010 - 20:09

Oom Jan :

Lieve mensen het i s heel gezellig alles te bekijkn en te zien hoe klein er dan veranderingen optreden. Geniet verder. We melden ons wel weer. Veel lifs vanuit Ljouwert.T.Janneke en O. Jan

• 24 Maart 2010 - 21:57

Wim & Marjan:

Gefeliciteerd met de 6e verjaardag van Senna. Jarig zijn is natuurlijk ontzettend leuk en dan mag je verwend worden. Ze is trouwens gelijk met Jorinde jarig, zij is 3 geworden.
    Groetjes van Wim & Marjan, Jacintha en Jorinde

• 30 Maart 2010 - 12:55

Bridget:

Hoi familie,
    Senna, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een leuke taart zeg...
    Leuk om te lezen dat het zo goed gaat met jullie. Hier gaat het ook goed.
    Groetjes,
    Luit, Bridget, Jian en Yuan

• 30 April 2010 - 05:47

Peter En Silvie:

Hallo mensen.
    Wij vonden jullie site bij het zoeken naar info over Taiyuan. Die hebben we gevonden! Op jullie mooie site. Ook wij gaan op 7 mei 2010 onze twee zoon ophalen uit China.
    Dank je wel voor her delen van alle info en de mooie foto's van jullie allemaal.
    Mvg Silvie, Peter, Thomas en Chistopher Robben. (www.thomasrobben.blogspot.com)