De laatste dag in China - Reisverslag uit Beijing, China van Dick, Hinke, Senna & Stijn Schilstra - WaarBenJij.nu De laatste dag in China - Reisverslag uit Beijing, China van Dick, Hinke, Senna & Stijn Schilstra - WaarBenJij.nu

De laatste dag in China

Door: Dick Schilstra

Blijf op de hoogte en volg Dick, Hinke, Senna & Stijn

11 Augustus 2009 | China, Beijing

Het is onze laatste volle dag in China vandaag. We hebben deze dag, na een onderbroken nacht door de warmte, besteed in de Zijdemarkt. Hier waren we nog nooit geweest. We vonden hier een zeer uitgebreid aanbod aan van alles en nog wat. Van kleding tot accesoires. Het grote verschil met de markt waar we gisteren waren is dat de verkopers hier een stuk assertiever te werk gaan, ze spreken je allemaal aan en daar moesten met name Hinke en Stijn zo af en toe even van bijkomen.
Het was wel een zeer geslaagde dag uit kun je zeggen. Met name omdat we goed hebben ingekocht voor Stijn, al hebben we ons wel moeten inhouden. We hadden namelijk geen zin om ook nog een nieuwe koffer te kopen.

We hadden deze dag ook kunnen besteden aan wat cultuur, maar daar hadden we niet echt zin meer in en dan is zo'n dagje shoppen best een leuke bezigheid. Een aantal echtparen waren bij de culturele attracties geweest maar het was wel erg druk en erg warm.

Nadat we 'smiddags de koffers weer hadden ingepakt hebben we als groep nog even met elkaar gegeten in het Roast Duck restaurant tegenover het hotel. We hebben het ons weer goed laten smaken.

Morgenochtend gaan we op pad richting het vliegveld. Ons avontuur zit er weer op. We hebben er enorm van genoten maar het is goed om weer naar huis te gaan en we zien er ook weer echt naar uit. Naar Senna, naar rust, naar regelmaat. China heeft weer een onvergetelijke indruk gemaakt en zal altijd een speciaal plaatsje bij ons houden als het land van onze kinderen.

Iedereen die ons gevolgd heeft heel hartelijk bedankt (nogmaals) voor jullie lieve berichtjes. We komen morgenavond aan op Schiphol om 18.35 uur met vlucht CZ 345 vanuit Beijing. Voor degenen die van plan zijn naar Schiphol te komen, tot morgen!! Voor alle anderen, tot ziens, mails of bels.

Liefs, Dick & Hinke
Senna en Stijn

• 11 Augustus 2009 - 12:37

Harco*Rosali*Claudia:

Hallo lieve familie,

Wat fijn om te lezen dat jullie het goed hebben gehad en dat jullie er ook weer aan toe zijn om naar huis te komen. Natuurlijk missen jullie Senna erg, maar nog 1 nachtje slapen en dan zijn jullie weer bij elkaar, maar dan met z'n viertjes!

Wij wensen jullie een hele goede vlucht en hopen dat alles goed verloopt.
    Het is een onvergetelijke reis voor jullie en Stijn.

Mooi om te lezen dat het altijd een speciaal plaatsje in jullie hart zal houden als het land van jullie kinderen, want zo ervaren wij het ook.

Tot morgen!

Lieve groet,
    Harco * Rosali * Claudia

• 11 Augustus 2009 - 13:14

Pascal & Debby:

Het is voorbijgevlogen!
    Het lijkt erop dat jullie iig een goede tijd achter de rug hebben. Een goede vlucht toegewenst!!!
    groet, Pascal & Debby

• 11 Augustus 2009 - 19:47

Bep En Johan:

Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon. We hebben genoten van jullie reisverslagen en wensen jullie veel geluk met z'n vieren in de toekomst. Een goeie terugreis.

Groetjes, Bep en Johan

• 11 Augustus 2009 - 19:51

Johan En Gonny :

Wij hebben genoten van jullie reisverslag ,Wat een lekker ventje is Stijn ,Wij hopen dat jullie in Elst de rust krijgt met zo'n allen ,
    Fijne terug reis toegewenst ,groetjes Johan en Gonny uit Kollum

• 12 Augustus 2009 - 09:18

Tineke:

Dag Hinke en Dick, als jullie dit lezen, ben je weer thuis. Jacques en ik wensen jullie een mooie toekomst toe, samen met de kinderen.Met veel plezier en humor gaat het beslist lukken. Veel geluk van ons.Jacques en Tineke Scheeren. ps. hierbij ook de oma's en de opa's gefeliciteerd met de nieuwe kleinzoon.

• 12 Augustus 2009 - 09:24

Achter Buurtjes:

Hi Dick en Hinke,
    Jullie ook bedankt voor het verslag, wij hebben genoten. Ohh wat is het een lievertje die Stijn!!!!

Welkom terug, saampjes met Senna weer helemaal compleet.

groetjes Fer, Aun en Gyan