Met gepaste trots...... - Reisverslag uit Elst, Nederland van Dick, Hinke, Senna & Stijn Schilstra - WaarBenJij.nu Met gepaste trots...... - Reisverslag uit Elst, Nederland van Dick, Hinke, Senna & Stijn Schilstra - WaarBenJij.nu

Met gepaste trots......

Door: Dick Schilstra

Blijf op de hoogte en volg Dick, Hinke, Senna & Stijn

15 Juli 2009 | Nederland, Elst

Stellen we aan jullie voor onze zoon Stijn Zhen Gui. Stijn is geboren op 11 november 2007 in de provincie Shanxi in China. Hij verblijft op dit moment in een pleeggezin in de hoofdstad van de provincie Taiyuan onder de verantwoordelijkheid van het Taiyuan Social Welfare Institute.
We zijn apetrots en dolgelukkig met onze zoon.

Nu we jullie Stijn hebben voorgesteld betekent dit ook dat we weten wanneer we naar China mogen afreizen.
We vertrekken op 29 juli en komen weer terug op 12 augustus.
Donderdag 23 juli hebben we met de gehele reisgroep een afreisbijeenkomst. Dan krijgen we de laatste informatie, de tickets en kunnen we met elkaar kennis maken. Al hebben we met een aantal stellen al via de mail en chat kennis kunnen maken.

We kunnen nauwelijks wachten op alles wat er gaat komen maar we zijn in ieder geval heel blij dat we een definitieve reisdatum hebben.

Op onze site http://www.schilstra.net/pages/whiterings_indexpag.html is wat meer informatie te vinden

• 15 Juli 2009 - 17:34

Lenneke:

heeeey acherneefie!!!
    geweldig, het is echt een kanjer!
    Jullie kunnen vast niet wachten tot jullie gaan.
    Geniet ervan!

• 15 Juli 2009 - 17:41

Henny En Jan:

Geweldig dat jullie nu kunnen gaan.Hele goeie reis gewenst en na onze vakantie (en tussendoor via oma Gon) blijven we op de hoogte !

• 15 Juli 2009 - 17:48

Lieke Montagne Vd S:

Hoi Hinke, Dick en Senna,

Gefeliciteerd met jullie Stijn!! Geniet van dit bijzondere moment en mooie mannetje. Een goede reis gewenst!!

Groetjes van Caspar, Lieke en Minke uit Utrecht

• 15 Juli 2009 - 17:58

Ferenc:

Hallo Hinke en Dick

Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon. Stijn Zhen Gui : dat is een goeie naam! Veel succes met a.s reis naar China en het ontmoeten van Stijn

groeten
    Feren c& Anja

• 15 Juli 2009 - 18:19

Michiel&Sylvia:

Helemaal goed, we zijn super blij voor jullie. Alvast een goede reis & succes!

• 15 Juli 2009 - 18:19

Michiel&Sylvia:

Helemaal goed, we zijn super blij voor jullie. Alvast een goede reis & succes!

• 16 Juli 2009 - 06:44

Wim En Marjan:

Wat een lekker ventje, dat wordt genieten. Wij gaan hem bewonderen als we in China zijn.
    Succes met de laatste voorbereidinigen en tot snel.
    Groetjes, Wim en Marjan

• 16 Juli 2009 - 09:08

Nathalie En Co:

Lieve familie,
    Geweldig, eindelijk mogen jullie afreizen naar jullie zoontje Stijn. We hebben de foto's al even mogen bewonderen. Het is echt een heel mooi manneke en de naam, Stijn, past goed bij hem. Een stoere, vlotte naam. Wij gaan jullie op afstand volgen tijdens jullie prachtige, bijzondere reis naar Stijn.
    Veel liefs uit Oldenzaal,
    Berny, Nathalie, Ayleen, Yindi en Bing.

• 16 Juli 2009 - 10:03

Jacques:

Van harte proficiat met jullie zoon Stijn. Hij zal een bron van geluk en inspiratie zijn in jullie gezin.

• 16 Juli 2009 - 10:35

Ineke En Wim:

Geweldig!! Proficiat!!
    Het is nu echt zover dat jullie Stijn mogen ophalen.Hele mooie reis toegewenst en een goed verblijf in China. We zullen de reis volgen.

• 16 Juli 2009 - 13:47

Tineke.:

Na de verhalen nu een foto van Stijn. Heel veel plezier met jullie nieuwe zoon en een mooie tijd in China samen met hem. Wij volgen jullie verhalen met grote interesse en wensen jullie veel geluk en wijsheid bij het grootbrengen van dit mooie mannetje samen met zijn zus Senna.Liefs van Tineke.

• 16 Juli 2009 - 14:26

Fam Wiersum:

Wat een heerlijk kereltje - het duurt even en dan zijn jullie bij Stijn!!

groetjes en tot snel

• 16 Juli 2009 - 19:48

Hansjürgen En Sonja:

Wat een leuk ventje. We gaan hem bewonderen in China. Veel plezier met de voorbereidingen en tot de 23ste.

Groetjes Hansjürgen en Sonja

• 17 Juli 2009 - 15:07

Marcel,miranda,laura:

hoi hoi Dick en Hinke,

Gefeliciteerd met jullie zoon. Wij hebben natuurlijk jullie site goed ik de gaten gehouden. Super dat jullie nu mogen afreizen.

Leuk hoor samen met Remy en Mirjam (ws ook nog andere maar die ken ik waarschijnlijk niet)

Wij wensen jullie een geweldige reis en heel veel geluk met jullie zoon.

groetjes vanuit bemmel

Marcel, Miranda en Laura

• 18 Juli 2009 - 20:19

Wil En Paul.:

Wat een prachtig manneke.
    Wat zal Senna trots zijn op haar nieuwe broertje.
    Helaas kan ik Stijn niet welkom heten op Schiphol omdat we nog op vakantie zijn. Jammer. We zien hem vast snel als jullie terug zijn. We wensen jullie een mooie tijd in China en een goede reis terug.

• 19 Juli 2009 - 17:08

Hinke Dick ,Senna:

Wat leuk voor jullie dat er een zoontje en een broertje opkomst is .
    Wij wensen jullie een hele fijne reis naar China ,Groetjes Johan en Gonny den Hartog

• 19 Juli 2009 - 17:15

Jacqueline :

Hallo Dick en Hinke, en Senna en Stijn.
    Met recht een ventje om trots op te zijn, we zullen hem ook in China kunnen bewonderen. Het lukt ons nog niet een foto van onze dochter te plaatsen, hoe heb je dat gedaan ?? We zien elkaar donderdag in Halle.

Groeten Gertie, Jacqueline, Noa en Jade(Fu NaYan) Brummelman

• 22 Juli 2009 - 18:48

Rosalinde Buurman:

Wat een heerlijk kereltje zeg! Ga genieten he?!

• 23 Juli 2009 - 19:15

Maika:

wat een schatteke die Stijn!
    Senna is vast heel trots op haar broertje.
    veel succes en plezier tijdens jullie reis naar China.

groeten van
    Maika, Jeroen, Koen en Pleun