De avond voor vertrek - Reisverslag uit Elst, Nederland van Dick, Hinke, Senna & Stijn Schilstra - WaarBenJij.nu De avond voor vertrek - Reisverslag uit Elst, Nederland van Dick, Hinke, Senna & Stijn Schilstra - WaarBenJij.nu

De avond voor vertrek

Door: Dick Schilstra

Blijf op de hoogte en volg Dick, Hinke, Senna & Stijn

28 Juli 2009 | Nederland, Elst

Het is 28 juli 22.30 uur en het is de dag voordat we naar China gaan. Het is allemaal een beetje onwezelijk, we hebben ontzettend veel zin om af te reizen naar China, naar onze zoon. Aan de andere kant is het ook heel erg vreemd want we moeten Senna voor twee weken missen. Een aantal van jullie weten het al, maar Senna blijft dus thuis. Ze wordt opgevangen door de opa's en oma's, haar leventje gaat gewoon door. Ze gaat gewoon naar haar school. Het gaat helemaal goed komen! Toch is het vreemd en moeilijk.
Wat zullen we haar missen. We hadden het haar gegund om op deze reis mee te kunnen maar dat kan helaas niet van wegen haar ontwikkeling en begrip. We hopen dat de voorbereidingen die we hebben gedaan samen met haar en voor haar, haar voldoende steun zullen geven.

Morgen gaan we per taxi naar Schiphol waar we de rest van de reisgroep zullen treffen. Het wordt een gezellige boel in het vliegtuig want we reizen allemaal Pearl Class, lekker luxe dus.

We zullen proberen dagelijks even een update te schrijven zodra we in China zijn.

Voor nu is het over en sluiten want we gaan (proberen) te slapen. Het volgende bericht komt vanuit China.

• 28 Juli 2009 - 20:42

Rosalinde B:

Alle geluk en een goede reis!

• 28 Juli 2009 - 20:44

Johan Helsdingen:

Dick & Hinke,

Geniet er van en hopelijk tot op Schiphol,

Johan

• 28 Juli 2009 - 21:00

Ferenc & Anja:

Spannend!

Veel plezier en geluk tijdens jullie reis!