We komen er weer aan hoor!! - Reisverslag uit Peking, China van Dick, Hinke, Senna & Stijn Schilstra - WaarBenJij.nu We komen er weer aan hoor!! - Reisverslag uit Peking, China van Dick, Hinke, Senna & Stijn Schilstra - WaarBenJij.nu

We komen er weer aan hoor!!

Door: Familie Schilstra

Blijf op de hoogte en volg Dick, Hinke, Senna & Stijn

22 November 2011 | China, Peking

Hoi Hoi,

Vandaag was dan onze laatste volle dag in het land van onze kinderen. Morgen vertrekken we weer naar huis.
Het is goed zo, het is mooi geweest en toch is het ook weer vreemd om weer weg te gaan. Eén ding is zeker, het is geen vaarwel maar een tot ziens. We komen hier weer terug als de kinderen wat ouder zijn om ze hun roots te laten zien als ze daar aan toe zijn.

Het belangrijkste van vandaag was eigenlijk dat we onze documenten gelegaliseerd en wel hebben teruggekregen alsmede het paspoort van Ruben, dit keer voorzien van een schengenvisum.
Als we straks weer thuis zijn kunnen we met deze combinatie Ruben inschrijven in onze woonplaats en het adoptieregister in Den Haag.

Hinke heeft vandaag een wat beter dag gelukkig. Hopelijk zal de reis voor haar vlot verlopen. De rust van de afgelopen dagen is goed geweest voor haar.

Zowel Stijn als Ruben merken dat er weer verandering op komst is. Stijn is al een paar daagjes prettig onrustig en Ruben is vandaag wat onrustiger in slaap gevallen.

De koffers zijn ook gepakt en ze zitten aardig vol ;)
Morgenochtend worden we om 10.00 uur opgehaald uit het hotel om naar de luchthaven te gaan. We vliegen uiteindelijk pas om 14.20 uur lokale tijd dus we zouden tijd zat moeten hebben.
Morgen eind van de middag komen we aan op Schiphl. De geplande landingstijd is 17.40 uur en we komen met vlucht CZ345 aan.
Voor degene die van plan zijn ons te verwelkomen hopen we dat de mist is opgetrokken, want we lazen en hoorden dat het bal was in Nederland met het weer.
In ieder geval vinden we het hartstikke leuk als jullie er staan!!
Het zal ongetwijfeld een leuke bedoeling worden.

Voor nu is het over en sluiten vanuit China.
Tot morgenavond op Schiphol of aan de telefoon of op de mail.

Heel veel liefs,
Hinke, Dick, Stijn en Ruben

• 22 November 2011 - 14:08

Barbara,Martijn,tim:

Goeie reis!!!!!!!!'

• 22 November 2011 - 16:37

Jaap En Eelje:

Lieve allemaal,
    Wij wensen jullie een heeeeeeele goede reis!!

• 22 November 2011 - 18:37

Ligang En Ouders:

Een hele goede reis !!! Een fijn weerzien met Senna. We zijn erg benieuwd hoe zij haar nieuwe broertje vindt, gaat vast helemaal goed komen. Geniet er nog even lekker van. Lieve groeten Ligang, Hansjürgen en Sonja

• 22 November 2011 - 18:51

Erika En Anton:

Lieve allemaal,

Gelukkig dat jullie weer naar huis komen. Vanuit Hoofddorp is de mist opgetrokken dus Schiphol moet niet veel anders zijn. Uiteraard zullen wij jullie begroetenop Schiphol. Tot morgen en een hele goede reis.
    Anton,Erika, Timo en Minou.

• 22 November 2011 - 19:02

Lenneke:

Lieve allemaal,

Hele fijne reis en welkom thuis!!

• 22 November 2011 - 19:20

Gonnie:

Lieve Hinke, Dick, Stijn en Ruben,

Nog een nachtje en dan zijn jullie er weer.
    Ik kijk er zo naar uit.
    Een goede vlucht en dan wachten we vol spanning op Schiphol.

Liefs, mam

• 23 November 2011 - 06:06

Michiel & Sylvia:

Goeie reis & tot op Schiphol!

• 23 November 2011 - 08:12

Riethorst:

Goede reis en veel geluk samen

• 23 November 2011 - 08:31

Nathalie En Co :

Lieve familie,
    Jullie bijzondere reis zit er weer op. We hebben genoten van jullie verhalen en vooral de vele foto's. Nu is het tijd om lekker weer naar huis te gaan. Een nieuw begin voor jullie prachtzoontje Ruben. Samen met Senna, bouwen aan een toekomst samen. Een gezin met drie bijzondere kindjes, mooi hoor. Bedankt voor het meelezen van jullie weblog.
    Lieve groetjes,
    Berny, Nathalie, Ayleen, Yindi en Bing.

• 23 November 2011 - 10:19

Wil En Paul.:

Lieve Hinke,Dick,Stijn en Ruben,
    Een heel goede reis en dat alles verloop zonder veel vertraging.
    Wat hebben we genoten van jullie verslagen en filmpjes.
    Als ik 's ochtends de pc opende was er altijd nieuws van jullie.
    We gaan het missen.
    Tot gauw.
    Wil en Paul

• 23 November 2011 - 10:26

Johan En Gonny:

Lieve Allemaal .Fijn dat jullie weer naar huis komen ,zoals wij lezen hebben jullie het fijn gehad ,vooral nu er een nieuw kindje Ruben meegaat naar Elst .
    Wij wensen jullie een hele fijne toekomst met jullie kroost .
    Bedankt voor de site ,wij hebben daar van genoten ,en wat schrijven jullie gezellig .
    een goede vlucht toegewenst ,
    Groetjes van ons Johan en Gonny uit Kollum

• 23 November 2011 - 10:59

Marjan:

Als jullie dit lezen, zijn jullie waarschijnlijk al weer thuis. We hopen dat jullie een goede vlucht hebben gehad en een fijn onthaal op Schiphol. Heel veel geluk gewenst met elkaar en nu lekker genieten in jullie eigen huis.
    Groeten van Wim, Marjan, Jacintha, Jorinde en Jari (nog in China)

• 23 November 2011 - 12:41

Pauline:

Lieve Dick, Hinke, Stijn en Ruben,

Wat heerlijk dat jullie nu lekker naar huis kunnen.
    Over iets minder dan 4 uurtjes landen jullie weer op Nederlandse bodem met jullie mooie zoons.
    En wat is het fijn dat jullie Senna jullie mooie dochter weer in de armen kunnen sluiten.
    We hebben genoten van jullie verhalen, Filmpjes en foto's.
    Na de hechtingsperiode zullen we elkaar vast wel gaan zien :-)

Veel liefs David, Pauline en Zhuang-Wei

• 23 November 2011 - 20:20

Barbara:

Welkom thuis!!!
    En heel erg bedankt dat we mochten meelezen!

Groetjes, Barbara
    mama van Isabella, Zilan en Yunee (nog inChina)

• 24 November 2011 - 07:42

Carmen En Mira:

Welkom thuis.. hoe was de aankomst en hereniging met Senna??
    Leuk dat we mee mochten lezen.

Carmen en Mira (bij ons thuis sinds 2 augustus 2011)

• 24 November 2011 - 15:36

Theo,Susan En Don:

Fijn dat jullie weer thuis en nu het grote wennen thuis geniet van jullie gezin.
    Bedankt voor het meelezen

• 24 November 2011 - 21:48

Dianne:

Welkom thuis!
    Fee, Lis, Robert & Dianne.

• 26 November 2011 - 20:57

Familie Arts:

WELKOM THUIS!!!!

Groetjes Erik, Monique, Jade en Alex

• 27 November 2011 - 14:26

Harco*Rosali*Claudia:

Hallo lieve familie,

Wat vonden we het bijzonder om jullie (weer) te mogen onthalen op Schiphol. Heerlijk om jullie weer eventjes in levende lijve te hebben gezien. Het duurde wel iets langer voordat we elkaar zagen met de vertraging en de buggy's, maar toen jullie door de poort kwamen was het zo leuk om Ruben nu echt te zien.

Wij wensen jullie heel veel plezier en geniet van het thuis zijn. Het zal ook weer flink wennen zijn en de hechtingsperiode zal nu echt van start gaan. Heel veel liefde en geluk gewenst voor Ruben en jullie allen. We zien jullie graag weer als de tijd er rijp voor is.

Lieve groetjes,
    Harco * Rosali * Claudia