Aftellen - Reisverslag uit Peking, China van Dick, Hinke, Senna & Stijn Schilstra - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Peking, China van Dick, Hinke, Senna & Stijn Schilstra - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Familie Schilstra

Blijf op de hoogte en volg Dick, Hinke, Senna & Stijn

21 November 2011 | China, Peking

Ja je leest het goed....tis aftellen op het moment.
Nog 2 dagen en dan zijn we er weer en dat wordt nu toch echt wel tijd.
Hinke is nog niet echt opgeknapt al is de koorts een flink stuk minder geworden. De antibiotica die we hadden meegenomen worden nu voor de 2e dag ingenomen en dat lijkt dus wel effect te hebben maar ja,....Hinke voelt zich niet echt optimaal momenteel.
Dus dat vliegtuig naar huis mag echt wel voor komen rijden nu.

Gisteren even geen berichtje maar ja we hebben dan ook niet veel gedaan. Dick is gisterochtend samen met Stijn naar het Science Museum gelopen. Daar heeft Stijn even kunnen spelen met allerlei atracties op wetenschapsgebied. Op zich heel leuk ware het niet dat Stijn papa op een gegeven moment even kwijt was, of papa Stijn, en daar waren beiden wel even van onder de indruk. Zie maar eens een chinees jongetje terug te vinden tussen de Chinezen.
Gelukkig is ook dit allemaal goed gekomen en werd het geheel gezellig afgesloten met een paar kipnuggets bij de Mc D.

Vandaag is Dick weer op pad gegaan, dit keer met Ruben. De ochtend en de vroege middag werden gespendeerd in de yashow clothing market waar Dick eerder deze week ook al was.
Dit keer om wat kleertjes voor de kinderen te scoren. Ook dit is weer goed gelukt en de rest van de dag hebben we even lekker gerelaxt en hebben de kinderen gespeeld en gestoeid met elkaar.
Stijn en Ruben vinden elkaar steeds meer. Samen op bed springen, samen achter elkaar aan lopen, samen lachen, nog niet samen auto's delen helaas, maar Stijn vind Ruben om met z'n eigen woorden te spreken, een schatje, lief.
Hij heeft ook al een koosnaampje bedacht ;).......Rubbie :D

Tot morgen, want dan krijgen we rond 10.00 uur de documenten van Grace weer terug. Hopelijk allemaal goed maar dat zal allemaal wel in orde zijn.

Over en sluiten voor vandaag.

• 21 November 2011 - 12:18

Clarisse:

Geweldig al jullie verslagen en nu bijna naar huis! Even bijkomen van alles, opknappen na een vervelende verkoudheid en echt gaan genieten van Ruben, wat een heerlijk joch!
    Goede terugreis!

• 21 November 2011 - 14:34

Fam. Schuiling:

Hallo Familie,

Wat gaat de tijd toch snel, jullie komen al bijna naar huis met jullie twee mooie mannetjes.
    We hebben genoten van jullie verhalen en hopen dat Hinke zich beter voelt voor de terugreis.

Hele goede reis en geniet nog even en tot gauw ziens.

Groet,

Hans, Nino, Yara en Ilja

• 21 November 2011 - 15:19

Barbara,Martijn,tim:

Succes met de koffers inpakken......dat wordt geen makkie zo te lezen?
    Hopelijk nog een goede nachtrust voor de zware reis terug!

• 21 November 2011 - 18:25

Harco*Rosali*Claudia:

Hallo lieve familie,

Het is inderdaad aftellen geblazen. Met hier weer een werkdag achter de rug en nog twee dagen te gaan voordat we jullie weer mogen verwelkomen in het zeer mistige land is het een prachtig vooruitzicht. Zo kunnen Stijn en Ruben toch volop Sinterklaas meemaken en dat is natuurlijk ook heel bijzonder.

Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Ruben en Stijn. Ook leuk dat jullie uitstapjes met de mannetjes apart maken. Zo heeft iedereen weer quality time met Ruben en Stijn.

Hinke nog veel beterschap, jammer dat je ziek bent geworden. Nu weer zaak om zo snel mogelijk op te knappen om die laatste geweldige vlucht te maken met jullie jongens weer op naar jullie meisje! Gelukkig heb je veel stoere en lieve mannetjes om je heen die vast en zeker goed voor je zullen zorgen!

Voor Ruben staat er een grote reis te wachten en dat zal ook wel indrukwekkend zijn. Fijn dat het einde in zicht is waar jullie ook aan toe zijn. We kunnen ons trouwens voorstellen dat het toch wel even heel spannend was dat Dick en Ruben elkaar uit het oog hadden verloren, gelukkig is het allemaal weer goedgekomen.

Geniet nog even van jullie laatste dagen. Het zal wellicht een hele tijd duren voordat jullie weer in Beijing zullen komen.

Lieve groetjes,
    Harco * Rosali * Claudia

• 21 November 2011 - 19:02

Miranda:

hé, had jullie al gemist gister. En maar klikken en verversen ;-) Maar fijn om weer een verslagje te kunnen lezen en foto's te zien.

Hoop dat Hinke snel opknapt, ziek in het vliegtuig is ook geen pretje.

Zo te lezen hebben jullie ene extra koffer nodig om misschien wel 2 ;-)

Heerlijk om te lezen dat stijn en ruben steeds meer naar elkaar toetrekken. en ach samen delen van de auto's komt tzt wel.

groetjes vanuit een koud en mistig bemmel

miranda, marcel, laura en jim

• 21 November 2011 - 20:02

Pascal&Debby:

Wat vliegt de tijd!
    Hopelijk gaat de terureis voorspoedig, best spannend met twee kleine mannetjes.
    Jammer genoeg zijn we vergeten onze kledingmaten door te geven; wat een gigantische winkel.
    Nog twee dagen genieten en dan opmaken voor een nieuwe jetlag.....
    Gr. Pascal en Debby

• 22 November 2011 - 12:56

KC Elstine:

Beste Dick, Hinke, Stijn en Ruben.

We hebben regelmatig de site bekeken en daarbij jullie reisverslagen en foto’s bekeken. We hebben hier van genoten en wat een ontzettend knap manneke is Ruben! Zo te zien klikt het al goed tussen Stijn en Ruben.
    We hopen dat jullie erg genoten hebben van deze tijd maar ook zeer zeker een leuke tijd tegemoet gaan thuis. Dit zal vast en zeker lukken!

We wensen jullie een hele goede terugreis toe en tot snel!

Lieve groetjes
    Sandra, Marjolein, Maike, Suzy en Maureen